Followers Remaja Purba

Wednesday, March 23, 2011

"saya nak doodle daripada along usop!!"

Syarat2..
1. buat entry bertajuk : "saya nak doodle daripada along usop!!"
---> ok seperti yang disyaratkan.


2. bagi sebab nape nak along buatkan doodle untuk korang..=p
---> teringin nak nengok camne ropanye bila dah siap, pastu boleh sebarkan kat dalam FB... nanti boleh tunjuk pada budak berdua ni. ppsstt: along, nanti buat comel lawa tau biar anak2ku nengok teruja.. (2 keping boleh tak... hehehe... demandler pulak)

*jangan lupe letakkan sekali gambar untuk dirujuk ye.. =)
---> kat bawah ni gambar sebagai rujukan.




kepada korang yang nak join linknya ---> di SINI.

8 comments:

bunga said...

:)..hahahah...

syuwai said...

dodol2x..

nyam2x

aizamia3 said...

try cuba test ni.. dah masuk senarai... kita tunggu je hasilnye..

Teenager Housemaid said...

waah..rajinnya akak masuk segmen2 macam ni..hoho~

aizamia3 said...

nak kata rajin tak juga.. tapi bila dah join suka baca jawapan dari blogger lain... macam2 jawapan boleh dapat.. seronok pun ada..

ayin said...

saya tak sempat lagi nak join semua ni... hehehe

aizamia3 said...

slow2.. masih sempat lagi, kalau tak... kita cari contest lain lak...

Along Usop said...

aiseh.. sampai 2.. nguu....

berpeloh2 gak nak buat.. =.=

nih..

http://alongusop.blogspot.com/2011/03/doodle-dah-siap-batch-2-aizamia3.html

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...