Followers Remaja Purba

Thursday, March 24, 2011

gambar minggu lepas

Gambar-gambar sepanjang percutian minggu lepas - balik kampung..


17 MAC 2011 (Khamis)


di Bahagian Pemulihan Anggota Badan, PPUM: 8.30 pagi
next appointment: 21 April 2011.



Kakak nak rambut macam stacy tapi sebab rambut kakak bukan rebond so ni lah hasilnya.


Melaka River Cruise:
Berjaya sampai selepas menggunakan GPS, buat malu je boleh sesat kat tetengah bandar Melaka.


18 MAC 2011 (Jumaat)

Makan tengahari di tepi pantai Pangkalan Balak, Melaka.


Ni adik sepupu aku, bukan anak buah ye..



Mamat ni takde kena-mengena dalam gambar ni, masa aku amik gambar ni dia sedang bagi anak dia makan sementara wife dia amik makanan. Bakal bapa mithali..



BBQ di kebun pak sedaraku. Adeh.. mana lagi gambar malam tu ye..?


19 MAC 2011 (Sabtu)

Pokok rambutan yang baru ditebang, dulu rimbun sampai cecah atap tapi akhirnya ditebang jua. Pokok ni dah lama ada sejak aku kecik lagi.


Ni pokok kuinin, banyak bunga dia tapi sayang tak lekat buahnya sebab monyet dapat dulu.


Sebelum balik K.L, bersama anak adik sepupu aku.. aku paksa dia datang singgah kat umah PakNgah sebelum aku balik K.L. Sesekali berjumpa macam2 diborakkan sampai hubby dah bagi hint nak balik K.L pun aku masih leka chit-chat lagi..

Ikutkan hati nak balik hari Ahad tapi hari Ahad tu nak pergi kenduri kahwin adik member sekolah dulu. Dah dijemput takkan nak hampakan pulak..

7 comments:

kay_are said...

dekat melaka ade pantai?? nape x pernah tau pun??

aizamia3 said...

ler... apa lak takdenye.. cer tgk peta malaysia, kan kita dikelilingi lautan.. ;)

Faris Adli said...

KL je yang takde pantai...

bestnya ada makanan..terasa lapar

Ayin Masliza said...

Iman punya appoitment hari Senin depan... sama lah kat PPUM... :)

aizamia3 said...

tak nafikan kat hospital lain pun ada pakar tapi sebab memang dah sejak dari dilahirkan memang di PPUM jadi semua urusan di sana.. moga berjalan lancar untuk Iman ye isnin ni..

estee_8980 said...

blogwalking sini...
thanks sudi singgah......

aizamia3 said...

welcome estee..
jalan2 sambil makan angin..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...