Followers Remaja Purba

Friday, March 18, 2011

barbeque

Fuh..! Kekenyangan penangan dek barbeque di kebun pak sedaraku.

Menu:
Ikan cencaru, kembung, sotong, kerang termasuklah belangkas. Paling tak tahan sambal kicapnya, perghh... terangkat beb. Mana taknya, kepedasan teramat, dulu bolehlah layan pedas ala-ala Melaka ni tapi sejak dah sah dengan orang KL ni tahap kepedasan lidah aku menjunam turun..

Dalam tak tahan pedas habis jugaklah seekor ikan, ditambah dengan menu sampingan buat aku tersandar kesedapan + kekenyangan.. Disebabkan baru lepas hujan tadi, maka banyaklah tetamu undangan - adik-beradik kelkatu.

Perut kenyang, suhu sejuk buat mata nak pejam, dahlah petang tadi belasah KFC, makin menggebulah aku jawabnya. Nak layan blog pun, minta laluan ye kengkawan, kalau aku tak buat laluan trafik tu maksudnya aku dah tersangkut atas tilamlah tu.. nite guys..

2 comments:

  1. ikan cencaru bakar! sedapnya. lme xmkn. ttbe rindu dkt rumah :(

    ReplyDelete
  2. sesekali dapat berkumpul dengan family... seronok... happening...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...