Followers Remaja Purba

Wednesday, March 30, 2011

wahai penerima hadiah

Jujurnya aku tak plan semua ini berlaku..
tapi wahai pemilik teddy bertuah... sekiranya anda mengingini hadiah ini, singgahlah ke entry ini ye..

Peluang akan dibuka sehingga pukul 1 petang ini. Sekiranya tiada sebarang respond.. peluang akan ditutup terus.. tiada lagi masa tambahan..




pssttt: tapi kan.. rasa sayang lak nak bagi... kihkihkih..

11 comments:

Teenager Housemaid said...

OMG!!!!!!!!!!
akak!!!!!!!!!!!!!!
nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
its for me, right?
right?
right?
right?
mana boleh sayang nak bagi!
ngehehehe...
peace, yo kak aizamia!
akak comel lah (tibe2 mood puji orang haha)

Teenager Housemaid said...

yesss...saya balas sebelum kul 1...haha~

aizamia3 said...

hahaha... akak rasa nak gelak guling2 ni.. hahaha... gelak lagi..

nur sharfatin che abdullah said...

sis!! 2 utk shatin kan ? x yah mlu2 nk ngaku. shatin tau jauh di sudut hati sis, mmg nk bgi kt shatin kn.ngehngeh.^_^

aizamia3 said...

ni kena buat entry khas utk sesi penyerahan hadiah..

aizamia3 said...

ni kalau pemilik tu datang amik akan kubuat entry khas utk dia..

Aida78 said...

kak nak jugak kak g ambik sekarangggggg

Teenager Housemaid said...

hahaha..
kak...email me ur fon number...hahaha
(bersemangat ni nak pergi ambik...haha)
this is my email...ngehehe..
teenagerhousemaid.gmail.com

haha~
engtah nape saya pun rase nak gelak guling2 kat sini...

faraHanAtiQahZaini said...

waaaa.... ada mr teddy laa!!! gadis boroi nk jugak~ (hentak3 kaki.. hahahah, tringat zmn budak2 tem mntak beli brg tp x dpt.. erk, kantoi lak jns keras kpala.. ^_^)

aizamia3 said...

hahaha... korang memang kelakar tapi mintak maaflah sebab dah ada penerimanya.. tunggu next entry... hahaha..

pssttt: nampak sangat tak sabar.. gelak lagi dan lagi dan lagi..

faraHanAtiQahZaini said...

alaa, mlepas suda.. hehehe, btw,
GB da tag akak~
http://farahanzaini.blogspot.com/2011/03/contest-kalaulah-aku-jadi-jutawan.html

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...