Followers Remaja Purba

Thursday, March 31, 2011

Contest Kalaulah Aku Jadi Jutawan..



Aku telah ditag untuk join contest ni oleh cik GB.

So aku nak tag pulak dorang ni (Faris Adli, cik M dan AnitaDiana) untuk join contest ni, kalau korang tengah layan blog sekarang ni masih sempat lagi.. Korang nak join click banner tu ok..


Senaraikan 3 benda yang paling korang nak buat kalau korang bergelar jutawan.
Susah dan tamak jadinya ni bila bergelar jutawan sebab tak diberi berapa amaun jutawannya itu..

Ok.. kat sini aku dah siap senaraikan..

Pertama:
Ini normal.. semua orang pun ada keinginan macam aku..
Aku nak bawa mak ayah aku menunaikan ibadat wajib sementara dorang masih ada, dan melancong serta melawat tempat-tempat aku suka di luar negara.. chit..! dalam negara pun tak habis jelajah lagi..

Kedua:
Aku akan buat simpanan tetap untuk masa depan kalau-kalau aku ditakdirkan hilang title jutawan tu, sekurang-kurangnya takdelah hidup melarat.. susah nak jumpa orang yang sanggup bersama susah dengan kita..

Ketiga:
Memandangkan title jutawan tu aku masih pegang, maka akan kupastikan tiada hutang membelenggu hidup, tak pening nak fikir nak bayar itu bayar ini..


Fuh.. nasib baik aku kena bagi tiga je.. kalau lebih 10 aku rasa hilang ingatan sebab dah bukan jutawan dah tapi billion trillion dah..
Aku yakin menang sebab aku dah memang jutawan korang nak kata apa kan.. tuan punya contest ni pun aku dah rasuah.. ni kira penyelewengan telah berlakulah ni... hahaha... tak sedar diri punya statement..

7 comments:

  1. takut kalau jadi kaya kita dah x leh Zzz dengan aman damai dah x leh nak berblog sebab ada xtviti sopink yg lebih dboom he he he

    ReplyDelete
  2. sebab masa tu ramai lak yang nak ambil kesempatan atas kejutawanan kita tu..

    dah banyak duit asyik melancong lupa nak belek2 kengkawan punya blog.. benda yang remeh tapi membawa kesan yang besar..

    ReplyDelete
  3. kekeke..cpat2..mne rasuahnye..aku sdg mnunggu dgn tgn terbuka..hehe

    thanks sbb join ek
    nt mlm sok bleh tgok sape yg kena! ngeh3x

    ReplyDelete
  4. sah confirm aku pemenangnya.. confirm dan sahihlah..

    ReplyDelete
  5. bestnye kan.. hehe..
    tp yg penting hutang abis bayo..ekeke..tu yg buat pening tetiap bulan..

    ReplyDelete
  6. ooooooooooo

    rasuah ye????!

    TAK ACI !
    mencik ar..
    hohoho

    p/s: seb baik ni ko tag faris.dia majuk ngn aku sbb tak tag dia kt contest ni. HAHA !

    ReplyDelete
  7. ACI kat India lah.. (upin cakap)

    hahaha...
    alah mucuk2 dia.. biarlah dia rasa syok sepanjang dia cuti berblog ni.. macam lama sangat sebulan dia tu... kihkihkih..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...