Followers Remaja Purba

Thursday, March 10, 2011

entry khas untuk abg Ben



Kenapa tajuk ni yang aku pilih...?

Sebab...

Fuh... kembang kempis kempus aku rasa sekejap, blog aku di review oleh abg ben, penutup bagi jelajah blog Ibu 2011. Best dan teruja aku dibuatnya.

Untuk abg ben:
Tanpamu tak ramai yang tau blog ni walaupun cuma tengok sepintas lalu, tapi dalam masa yang sama dapat mengenali ramai ibu-ibu di dunia maya ini.


Terima kasih juga kepada followers dan sesiapa yang baca blog ini. Masih mencuba untuk BW ke blog-blog anda semua. Sayang korang.

5 comments:

  1. tahniah! ^^
    sayang kamu juga aizamia3..
    keep on blogging!

    ReplyDelete
  2. ye... Selagi ada idea selagi ada cerita akan diabadikan dalam blog, dengan ramai kawan2 dialam maya bolehlah bertukar2 cerita kan... :)

    ReplyDelete
  3. tq sudi drop komen kt blog akka..datang memfollow dan mengklik nuff..

    ReplyDelete
  4. aizamia...
    thanks berkunjung ke blog saya
    mintak maap laaa lambat bebenor dtg sini...sibukkkk...
    salam kenal...bestnya kene promote dgn ben...heheheh

    ReplyDelete
  5. Ish... Takpe papelah, saya ok je, boleh meramaikan kawan...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...