Followers Remaja Purba

Friday, January 17, 2020

Satu pesanan buat mereka..


Dak Kakak, dak Adik dan dak Nuha makin membesar seiring dengan usia mereka. Aku pula semakin #RemajaPurba.. 😅

Untuk tahun-tahun mendatang, aku berdoa moga aku terus diberikan kesihatan dan semangat yang kuat untuk membesarkan mereka. Merekalah punca kekuatan aku dalam meledani rutin harian. Moga dengan rezeki yang ada ini tidak akan terputus tetapi bertambah dan terus bertambah.

Satu pesanan buat anak-anak aku:
'Sejauh mana korang semua pergi, ingatlah ibu di sini. Jangan pernah lupakan ibu. Ingat hari lahir ibu tak lama lagi. Jangan buat-buat lupa ye..' 😁😄


#KisahKita: Anak-anak sumber rezeki.. 😘

5 comments:

norhidana said...

hahahhah baru nk sebak, tang hari lahir tu tak jadi nk sedih hahahah

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

in shaa Allah.. aamiin..

Atul Hamid said...

hehe comel je yang last tu.
insyaAllah anak-anak tetap ingat ibu mereka

Umi Nazrah said...

setuju, anak-anak dan ibu berpisah tiada :(

mamapp said...

Mama pun sejeni remaja purba jugak hihii

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...