Followers Remaja Purba

Wednesday, January 22, 2020

Sakit hati..? Chill lah..


Apa ni..?
Asyik delete entry dari pagi tadi..

Rutin harian.. bla bla bla..
Takde perubahan drastik pun, zip mulut dari terlepas dek jemari di sini.

Kalau ada yang membenci aku dan terbaca entry ni..
Aku hanya menjalankan tugas. Bukan sengaja mencari kesalahan. Tak perlu kau canang seantero dunia kau itu, apatah lagi dalam sengaja mencari kesalahan aku.

Aku sebenarnya terkilan dengan apa yang dah berlaku tapi terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata boleh menimbulkan fitnah.

Sakit hati..? Chill lah..
Kalau tak salah, tak perlu kau pukul canang serata alam.

Satu lagi aku nak bisikkan ni..
'Tak guna kalau muka lawa tapi perangai sebaliknya'..

#KisahKita: ...

5 comments:

norhidana said...

sabarla kak.... jangan dulikkan manusia pendengki tu semua...

Umi Nazrah said...

sapa makan cili dia terasa pedas. tapi sekarang ni makan jajan mamee pun terasa pedas. hahaha :D

m.u.l.a.n said...

Moga smooth semuanya Aamiin..

adianiez AIDA said...

alamak. takut.

yg pasti, bukan aida hi hi hi hi :)

Siti Yang Menaip said...

sabarrr sabaaar..
biarkan saja orang2 macam tu..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...