Followers Remaja Purba

Friday, January 24, 2020

Azam nak kurus - bukan status aku 😎


Tiap tahun..
Azam nak kurus.. nak kurus..
Tiap hari berzikir nak kurus tapi tahun berganti tahun masih tetap sama, tak berubah pun.
Ini status orang lain, tiada kena-mengena dengan aku.. 🤦‍♀️


Aku pula..?
Sejak dua tahun lepas..
Usah ditanya di mana tahap kekurusan aku. Makin bertambah, bertambah tanpa sempat berzikir nak kurus.

Nah..
Gambar tahun 2019 😄

Bayangkan tahap gebu aku sekarang..
Aku sendiri tak nak tengok.. boleh nangis tengok.. 😢

Akan datang..
Entah.. tiada jawapan.
Tapi, yang pasti aku bukan antara mereka yang dok berzikir nak kurus.. nak kurus tu.. 😁

#KisahKita: Sabarlah..

5 comments:

  1. aida mula tidak berazam utk kurus setelah 4-5 bulan berusaha - jaga makan, bersenam, etc, tapi berat turun 1kg jer... ???!!!!
    tapi, inch loss ada la.
    badan rasa ringan.
    kulit muka jadi elok la skit dari dulu.
    so, tukar azam. utk sihat jer. jgn ada sakit-sakit :)

    ReplyDelete
  2. dah berjaya turunkan berat tahun lepas jadi tahun ni maintain kan aja. cabaran nak maintain lagi besar sebenarnya. hahahaa

    ReplyDelete
  3. ct takut nak brazam cemni hahaha..
    takot kuciwa. tapi slowly la kena kurangkan juga
    utk kesihatan. cantik itu bonus =D

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...