Followers Remaja Purba

Thursday, November 23, 2017

Setahun sudah berlalu


Setahun sudah berlalu..
Kisah Faktor Kurang Rehat + Aktif Bersukan membawa kesan ke atas diriku. Semakin kurang #PerasanSlim seperti sebelum ini.. eemm.. takpe.. tahun 2018 nanti kita cuba kembali dengan kondisi yang lebih teratur dan baik dari sebelum ini.


Azam..?
Siapa tak nak nampak #PerasanSlim kan.. tapi aku lebih suka ianya berjaya dalam diam tanpa pengetahuan sesiapa. Dalam masa dua tahun sebelum ni memang ramai yang mengetahui aku mengamalkan diet cuma hampir setahun ni aku mula memperlahankan untuk #PerasanSlim demi menjaga hati ramai pihak terutama Chef Hubby yang tak nak aku nampak terlalu kurus pada pandangan mata beliau. Takpelah.. orang tengok aku gemuk lepas ni.. pasrah jelah - yang penting Chef Hubby tak bising seperti biasa.. ekekeke.. muuaahhh sayang abang tiga kali..



Perbualan pada minggu lepas..
 'eeemmm.. Patutlah nampak susut badan sayang.. tak makan nasi ek..'



Hailaa abang.. takkan tak perasan badan sayang makin kembang tak kuncup-kuncup dah sekarang. Tambah lagi dah mula nak kena ikut sukatan size baju lebih besar.. kihkihkih..

Bila melihatkan pada perbualan dengan Chef Hubby tu, dua minggu ni asyik marah-marah berkaitan hal di pejabat hingga terbawa sampai ke rumah. Kemuncaknya terjadi sesuatu yang mengejutkan di SINI.

Hilang terus rasa amarah. Aku sangat berterima kasih pada Chef Hubby kerana berusaha untuk menceriakan kembali hati aku. 'Maaf ye abang, dari minggu lepas sayang marah-marah.'



StatusHati: Moga hati ini terus tenang dengan situasi di tempat kerja..



No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...