Followers Remaja Purba

Wednesday, November 22, 2017

Berbunga-bunga hati jadinya


Kisah pada hari Jumaat - kena pulak dengan tarikhnya 17.11.17

Satu kejutan telah aku terima.
Sesuatu yang aku tak sangka.
Terkejut dah tentu. #MakBudak dapat surprise dari #ChefHubby.
Berbunga-bunga hati jadinya.. speechless..



Ini kali pertama aku menerima kejutan dari ChefHubby di tempat kerja.


Kejutan yang sememangnya tak kujangka langsung. Patutlah beliau ada bagi hint pagi kejadian tu akan ada delivery makanan. Awalnya aku ingatkan beliau sengaja berkata demikian gara-gara aku tak makan dari pagi membawa ke tengahari.



Hilang terus rasa marah, rasa stress aku di tempat kerja..


To: Only My Wife
I Love you with all my heart.
Thank You for everything.
From: Chef Hubby


'Semoga ikatan ini berkekalan hendakNYA.. Aamiin..




Berbunga-bunga rasa hati ini..
Hilang terus rasa amarah sejak dua minggu lepas - marah yang berpunca dari keadaan di tempat kerja. Terima kasih banyak-banyak to Chef Hubby berjaya menceriakan kembali hati isterimu ini.


StatusHati: Speechless..



2 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...