Followers Remaja Purba

Thursday, July 14, 2016

Cuma nak bagitahu


Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin
Moga kita semua sihat dan semakin sihat..


Takde apa nak cerita kat sini.. cuma nak bagitahu..
Aku nak KURUS..
kihkihkih..


StatusHati: Sedang mencari rentak mendapatkan kembali stamina yang hilang..


9 comments:

Nieyl said...

selamat hari raya ♥

Afif Rayyan said...

Selamat hari raya....

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari raya
maaf zahir n batin

Ibu Lala said...

Jom sama sama kuruskan badan jom. Jom pg zumba

uncle gedek said...

minom la livita…

maaf zahir dan batin, aiza!

alin said...

selamat hari raya :D

Kak Aya said...

selamat hari raya, kak aya pun nak kurus...80kg niihh

Siqah Hussin said...

Hehe. Siqah nak kurus tapiiiii .... Kiki

Mummydearie said...

Raya dah habis. Saya ucap untuk raya hajilah senang ya ^_^

Statement yang nak bagi tau tu yang buat tak tentu arah tujuan hati ni tau. Nak join sekaki tapi macam tak nak je, tapi macam nak je, tapi macam tak tahu jelah ^_^

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...