Followers Remaja Purba

Wednesday, December 26, 2012

Anak babah..



Nak tengok dak Nuha cepat tidur.. letakkan je kat sebelah babah dia..
 Syukur.. setakat ni dia tak banyak ragam bila babah dia outstation..
Mungkin sebab sejak dari dalam perut dia dah faham agaknya yang babah dia kerap outstation..
Sebab tu.. bila babah dia kat rumah.. takkan dilepaskan peluang..

DAN..
Aku pulak boleh rileks santai..

Comel je..

Ni pun sama.. tapi sekali pandang, nampak macam dak Adik masa kecik..

yang ni pulak.. lena je dak Nuha.. babah dia pun keluar..



psstt: Rasa tak puas pulak tak dapat tatap muka dia kan..?



9 comments:

Anum said...

tomei2

makchaq said...

Mana aci.. tak nampak muka..

Asyifa Mustaffa said...

peha dia...drumstick !!

Daddy Ziyyad said...

best tu jadik anak babah! hihi

YanaUjang said...

dpt tgk bdn dia yg semangat tu pn dh rs gerammmm je..nk mkn buat sup..boleh? :p

azieazah said...

Dia nak bau abah dia!

QueeN TerataI said...

kalo baby ni mmg x puas nk tgk..

Tihara said...

wahh tido yang mantop tu :)

Kesuma Angsana said...

he he he mmg anak abah ni

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...