Followers Remaja Purba

Wednesday, November 30, 2011

1 Muharram 1433 yang lepas

Kebelakangan ni asyik buat aktiviti makan-makan je aku rasa.. Mentang-mentanglah selera makan dah tak terpusing 180 darjah lagi.. Apa-apa pun aku bersyukur, takdelah sampai terbaring tak boleh buat kerja..

Aktiviti ni dibuat bersama dengan jiran-jiran terdekat kat rumah malam Ahad lepas.. Meriah memanglah meriah.. cuma malam tu hujan pulak, nasib baik tak lebat.. Lagi bernasib baik tak buat BBQ, walhal aku mintak hubby buatkan pari bakar.. Sudahnya pari tu dibuat kari..


dak Kakak yang suka bergambar..





DAN..




gambar seterusnya di SINI..



psstt: abang.. nak ikan pari bakar..

18 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy x tahulah pantang-larang ni blh percaya ke x..kata org tua-tua dulu kala (dulu kala tau) ikan pari mcm bisa sikit kalau org pregnant makan..tp ms pregnant dulu sy makan gak sikit haha

QueeN TerataI said...

teringin la tu eh...

Fara said...

Selalu aje bt aktiviti kan? Seronok betullah warga TDBi nie. Tgk kakak tu. Comel, cantik dan lawa je muka dia. Suka tgk muka die tau...

Kakzakie said...

Seronok bersama jiran sepakat.. baru terasa semangat kejiranan

IntaNBerliaN said...

ikan pari bakar best tu.. kne mkn jugak walau sikit ni.. hilgkn teringin.. :-)

IntaNBerliaN said...

mengidam ikn pari bakar ek... sdap tu.. hihi

MamaEma said...

selagi boleh makan kita makanlah

aizamia3 said...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty:
sepanjang preggy ni tak pernah lagi makan ikan pari, dapat rasa pun jadilah kan.. ;)


QueeN TerataI:
hikhikhik.. sedap kalau dapat..

aizamia3 said...

Fara:
Alhamdulillah dapat jiran-jiran yang baik dan ok..
suka tengok dak Kakak..? mailer datang umah.. ;)

aizamia3 said...

Kakzakie:
dan kebetulan TDBi tu tak besar macam kawasan perumahan kat PJ.. jadi rasanya lebih mudah dan terkawal.. ;)



IntaNBerliaN:
dapat rasa sikit pun jadilah.. tapi dah kalau buat kat depan rumah, tak sah makan ramai2.. hikhikhik..

aizamia3 said...

MamaEma:
makan sikit tapi kerap sebab sekarang asyik lapar je.. :)

Cho Zila said...

makan memang bahagia... dapat makan ramai2 lagi best...

ariana said...

Dah tu kena lah cik abg sediakan jg ikan pari bakar tu esok2 ye..baru lepas hajat..:)

abghani said...

klu dh teringin pari bakar kena request sampai dapat

~ yus ~ said...

cuti2 ni mmg asyik makan je kan, saya pun sama..:)

Oh Oeya said...

Best nyerr rewang dan makan-makan..

Pari bakar.. uiii.. kecurr pulak ish!

Namee Roslan said...

dak kakak sgt cantik :)

khairul akmal bin azman said...

alolo..tomey2.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...