Followers Remaja Purba

Tuesday, October 13, 2020

Work From Home (WFH)

 
DAY 206 (09 Oktober 2020 - Jumaat)
Work From Home (WFH)

Alhamdulillah.. Aku bukan antara yang terkesan dek Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) yang dilaksanakan oleh kerajaan tetapi..

Soalan:
'Ada masalah penjagaan anak sebab sekolah ditutup untuk dua minggu ini tak?'

Jawapan:
'Kalau aku jawab aku ada masalah nak jaga bapak budak, agak-agak dapat tak WFH?' 😎

Moga mereka semua yang terlibat dipermudahkan dalam segala urusan termasuk kita semua yang berada di luar lingkungan PKPB ini.


DAY 207 (10 Oktober 2020 - Sabtu)
10102020
10 Oktober 2020
Hari Bulan Tahun

Satu tarikh yang unik yang takkan kembali kecuali..
'You have memories to look back on today'
😎

Kenangan aku pada tarikh ini..
Tidak sampai tiga tahun aku diarah bertukar tempat tetapi aku minta tempoh perlanjutan perpindahan tersebut sehingga akhir hujung bulan ini.


DAY 208 (11 Oktober 2020 - Ahad)
Tiada aktiviti di luar rumah.
Kekal di dalam rumah seperti biasa.

#KisahKita: ...

5 comments:

Amie said...

Selamat berWFH!

adianiez AIDA said...

moga semuanya kembali pulih la kan.
si covid pun nyah dari muka bumi.

aida kalu pkpb, akan apply wfh.
jaga anak. meskipun asben pun akan cuti otomatik sebab dia institut latihan.
sebab dtg keje pun, semua keje online.
better la wfh.

Warisan Petani said...

Semoga dipermudahkan segala urusannya

Diana Rashid said...

Jaga bapak budak sama susah macam jaga budak.hahah

Pha Is said...

saya yg kat penang ni pun dah takut nk keluar ke mana2.. weekend pun duk rumah je..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...