Followers Remaja Purba

Friday, October 16, 2020

Sekatan jalan raya

 
DAY 212 (15 Oktober 2020 - Khamis)
Sekatan jalan raya.. 😎
Aku dah bersedia dengan jawapan sekiranya tidak berjaya melepasi walau hakikatnya tiada masalah untuk keluar dengan adanya surat di tangan.

'Alhamdulillah.. terima kasihlah abang polis bagi kami u-turn balik, boleh kami bekerja dari rumah je'.  Kalau dapat macam ni, tadah tangan mendongak langitlah aku.


DAY 213 (16 Oktober 2020 - Jumaat)
Sekatan jalan raya
Pagi semalam, abang polis dah tunggu kat tengah jalan tengok kami lalu 🤭 tapi pagi tadi deme dok bawah khemah je, kami dapat jeling deme dari jauh je 😁 Mungkin sebab kami keluar awal, deme tak dan nak bersedia kot..

Takpelah, masih ada masa untuk bertemu bertentang mata lagi.. 😂

#KisahKita: ...

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...