Followers Remaja Purba

Friday, September 27, 2019

Atok Kapten Pelupa


Dulu ada yang pernah bertanya, atok aku ni tua ke muda?
Atok aku ni masih muda sebenarnya tapi bila dikira dalam 'pangkat' keluarga, atok aku ni dah kategori Purba.. hanya cucunya ni je yang kekal #RemajaPurba..

Baru-baru ni aku sempat bergossip dengan atok aku. 
'Si Malek kerja mana sekarang?'

Hailaa atok.. sibuk sangat sampaikan nama cucu menantu sendiri pun boleh lupa ke? Nama dia bukan Malek lah atok. Rasa nak ketuk je kepala atok aku ni lah.. kahkahkah..

StatusHati: Rindu nak balik kampung..

5 comments:

Anum said...

happy weekend

Warisan Petani said...

Bukan atuk pelupa
saja acah2

Azian Elias said...

bagi sesetengah family masih mengekalkan pangkat2 ni kan. kalau ikut pangkat i dah boleh dipanggil noyang dah tau. serem kan.

Ustaz Amirul said...

hehehe your atok is so funny and friendly

Ana Jingga said...

spotting atuk ye :)

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...