Followers Remaja Purba

Saturday, January 5, 2019

Kenangan disebalikmu Tupperware


Jangan dibuat main kalau bekas berjenama ini cuba dirosakkan, boleh bertukar mood jadinya..

Hailaa anak.. tak cukup kertas ke nak diconteng..


Namun..
Bila tiap kali tengok bekas berjenama Tupperware ni, terus teringat kenangan bersama seseorang bergelar nenek pada dak Nuha.

Dari zaman aku #RemajaPurba hinggalah dah jadi #MakBudak ni setia membeli darinya. Seorang yang pemurah dan baik hati. Bukan sikit barang berjenama Tupperware yang arwah Mama bagi pada anak-anak dulu.

Sangat banyak kenangan aku bersamanya. Tapi.. tanggal 12 Mac 2018 arwah Mama Rosemayati Ibrahim a.k.a Mama Rose dijemput Ilahi di SINI.. pergi meninggalkan semua yang ada di sisi.


Al-Fatihah..
Moga arwah Mama Rose tenang di sana dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Aamiin..

StatusHati: 😢😦..

3 comments:

Anis Azalea said...

Setakat ni Tupperware kena tukar penutup je sebab dah retak.

Warisan Petani said...

Walau pun harganya mahal, tapi tahan lama.

AzianKhalil said...

Al Fatihah buat Mama Rose.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...