Followers Remaja Purba

Saturday, January 12, 2019

Kau masuk PASKAL sebab apa?



'Ni aku nak tanya, kau masuk PASKAL sebab apa?'
'Saya nak tahu bapak saya mati sebab apa Tuan!'
'Kau pulak, kenapa kau masuk PASKAL?'
'Saya nak minta maaf Tuan.'
'Kenapa?'
'Sebab bapak saya bunuh bapak dia Tuan?'

不不不不不

Aksi #BOCEY dalam separuh akhir #MaharajaLawakMega malam tadi bersama artis jemputan #HairulAzreen.



Aku bukanlah peminat setia Bocey tapi malam tadi aksi kumpulan ini bersama artis jemputan mereka sangat menarik perhatian. Lebih-lebih watak dibawa mengenai filem PASKAL. Siapa tak suka beb..! Tengok berulangkali filem tu pun tak jemu. Bukan sebab Hairul Azreen je tapi sebab pelakon lain menarik jugak.. wah cover baik nampak MakBudak..


OK.. berbalik kepada persembahan Bocey bersama Hairul Azreen dalam MaharajaLawakMega malam tadi tak mengecewakan. Watak Abam dah tentu paling happening antara semua. Lawak pecah perut dari dia.. aku yang tengah mamai nak tidur boleh segar baliklah malam tadi.. hahaha.. 不不不


Apa-apapun.. Tahniah buat kesemua lima team yang berjaya masuk ke Final MaharajaLawakMega. Aku sokong dari rumah je terutama buat team Shiro. Lawak korang lawak terselit berkaitan agama dan penuh nasihat.. aku suka..



StatusHati: Semalam jatuh kaki terseliuh.. dan masih menahan sakit..


2 comments:

Kakcik Nur said...

Kena tengok siaran ulangan nampaknya sebab tak tengok siaran langsung... :)

adianiez AIDA said...

aida tgk ni kat utube tau.
kelakar sgt kan. menarik betul idea diorang. aduhai :) ha ha ah ha...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...