Followers Remaja Purba

Wednesday, April 4, 2018

Nah! Ni dia..





2 April 2018


Kisah kelmarin:
Bila dak Adik sekolah dan #MakBudak pulak ada di rumah, mulalah dia merengek minta aku hantarkan ke sekolah.

Nah! Ni dia..
Rare tak pakai macam ni hantar anak ke sekolah. Kalau dalam rumah, memang biasa berkain batik tapi tak pernah lagi keluar berjalan memakai kain batik.  Syukur jugak dia tak merengek mintak hantar sampai depan pintu pagar sekolah.. mahu biru muka aku.. tak nak aku bayangkan.. kahkahkah..


StatusHati: Minggu yang menyesakkan dengan urusan di tempat kerja..


3 comments:

paridah said...

PAKAI SIMPLE TUTUP AURAT OK JER AI

HeNRieTTa JoSe said...

biasanya tgk, tpi mak nye kuar dr kereta la...

Putri said...

Sempoi je kak...
Nasib x turun keta ye

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...