Followers Remaja Purba

Friday, April 27, 2018

Kembali Berisi Nampaknya..


Kisah semalam:

test.. 1.. 2.. 3..


Lama dah tak melaram #PerasanSlim macam ni sejak kes warded setahun lebih dulu. Inipun takdelah melaram mana.. berbusana biasa tajaan #MySIL. Hanya sekadar meraikan teman-teman dalam majlis rasmi di tempat kerja. Tahniah buat mereka semua.


Kembali berisi #MakBudak nampaknya..


Tengahari semalam, aku bersama rakan di tempat kerja menghadiri satu majlis rasmi di Cyberjaya. Kali ni takde hadiah untuk best dress seperti di SINI dan di SINI. Hanya hadir sebagai pelengkap cerita dan meraikan mereka yang berjaya.


 Nampak tak? Kembali berisi kan pipi #MakBudak..


 Sebahagian hidangan yang ada
Rating: 5/10


 Bersama boss-boss dan kawan-kawan..


Tahniah buat my boss.
Tabik spring to Pn. Zakiah..
Kerana beliaulah sebelum ni aku akhirnya dianugerahkan sesuatu yang aku tak pernah dapat.
Terima kasih banyak-banyak puan.. you are the best boss that I've ever had.


Ayat tak bersemut dari en. Hubby.. hahaha..


Rasa teruja bila Blogger Ben Ashaari like my picture.
Sesuatu yang jarang berlaku ni..



StatusHati: Nak #PerasanSlim kembali.. huhuhu..



5 comments:

paridah said...

CANTIKNYA..TAHNIAH DIRAIKN KEJAYAANNYA

Amanda Suria said...

Dah elok dah tu..tak payah perasan slim lagi..

amirah said...

ingatkan berisi apa tadi aiza..kot2 dak nuha nak dpt adik ke...hehehe...apa2 pun ..tahniahhhh

norhidana miswan said...

ko tu pipi je nampak mcm berisi tp hakikatnya... selim je

Azah Rahaman said...

berisi berisi pun cantik :D

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...