Followers Remaja Purba

Tuesday, June 6, 2017

Throwback Raya Aidilfitri 2016


2016 punya kisah baru nak publish..??
Bukan apa.. saja nak recall kisah Aidilfitri tahun lepas..
Mana tahu raya kali ni beraya di tempat lain pulak kan..
Satu kenangan yang mungkin takkan berulang dalam suasana yang sama..



Menu ala hipster



Hampir setiap tahun pasti akan ada 'Lemang Periuk Kera' ni..


Ayam Golek Tandoori by chef Hubby..
'Patah balik' sebab ayam golek ni tertinggal di rumah sewaktu dalam perjalanan ke tempat kerja masa hari kejadian..


Dari rakan-rakan di tempat kerja..


Bersama 'The Bodyguard' bahagian aku..


Part makan.. akulah paling sikit yang makan..


Selebihnya sibuk bergambar..


Untuk tahun 2017 ni..
Masih terlalu awal untuk berkongsi sesuatu mengenai raya..
Cuma aku tak teruja seperti sebelum ini kerana 1/3 kakitangan tempat kerjaku telah berpindah ke satu lokasi yang aku akan turut ke sana nanti. Mungkin selepas Aidilfitri..

Jadi keterujaan untuk menyambut raya belum terasa. Dalam masa yang sama, anak-anak buah chef Hubby dah dapat pelepasan cuti awal tetapi beliau.. eeeemmm.. aku dah terasa seperti aku ni isteri kepada seorang suami di 'perbatasan' pulak..


Moga akan adalah keajaiban berlaku untuk menyambut Aidilfitri kali ni. 



StatusHati: Temujanji di Hospital seminggu lepas raya Aidilfitri.
 


8 comments:

Mar Mansor said...

apsal makan sikit sangat tu
JanjiKita

Nurzakiah Hanum said...

:) meriah

Warisan Petani said...

Harap2 tahun ni lebih meriah lagi.

HeNRieTTa JoSe said...

lemang periuk kera xpernah jumpa lg....nmpak cam sangat sedap....moga dapat beraya dengan meriahnya tahun ini...

raihanah said...

tahun ni lebih meriah, insyaAllah

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Macam-macam menu ada. Semuanya sedap-sedap makan sambut raya.

Jobdirumah Buat Duit said...

Menu ayam patah balik tu yang mesti ramai orang cuba. Nama pun nak tertarik nak rasa.

OhPanduan said...

Sedap semuanya menu yang disediakan.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...