Followers Remaja Purba

Saturday, August 25, 2012

Welcome Home Mak Budak..



Alhamdulillah, kami dah selamat sampai dari kampung..
  • Sepanjang raya ni.. dak Nuha dapat layanan tip top ---> maklumlah kali pertama dak Nuha diperkenalkan kepada sanak saudara..
  • Nampaknya akan ada beberapa siri pulang berhari raya untuk tatapan korang ---> muntah pinkler jawabnya..
  • Kena exercise lebih lepas ni.. dok asyik pulun makan sepanjang cuti raya ni..
  • Budak-budak TDBi dah standby 'open house'.. ---> sabar.. tunggu..
  • Nak repair kereta ---> kes hubby cium tebing kat rumah mak sedara.. ni gara-gara seronok sangat sampai tak perasan tebing tu masa undurkan kereta.. kihkihkih..
  • Ni pun curi masa online kejap.. dalam kepala dok ingat nak sediakan juadah.. kang tetamu datang kelam-kelibut dibuatnya.. baru 'kapok'..
  • Isnin ni dah start kerja.. nak kena hadap balik jalan jem..



psstt: Makan, tengok tv.. jap lagi mengantuk ---> tidur.. mana tak mengembang..


7 comments:

Cik Asma BLuppy said...

mesti banyak baby nuha dapat duet raya...hahaha

Tinta Lana said...

Assalammualaikum kak. Sihat ke? hehe, lana pun makin mengembang ni..cuma,lom smpai tahap belon,kih3.

Cium tebing..lana pun ada cium2 gak..terlanggor pokok bunga..homakkk aihh..selamat takda pa2..pokok je cedera parah,hahah

Asyifa Mustaffa said...

Selamat hari raya:-)

the malay male said...

memang jem

pha is said...

selamat pulang ke dunia harian...

Kesuma Angsana said...

KA kerja hari ni dgn mood tahap paling minima hehehe

QueeN TerataI said...

bykla duit raya dak nuha camni yer?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...