Followers Remaja Purba

Thursday, August 16, 2012

Persiapan menjelang Aidilfitri..


Bahang raya semakin menghampiri..

Persediaan aku..?
  1. Baju raya dah siap ---> tema color kuning.. color, hubby yang pilih untuk tahun ni..
  2. Biskut raya ---> tak beli tapi orang bagi.. aku cuma buat conflakes madu.. kihkihkih..
  3. Rumah ---> apa yang ada je.. bersederhana ---> bajet pun ciput..
  4. Dak Kakak ---> tudung raya je tak carik lagi..
  5. Dak Adik ---> complete sudah..
  6. Dak Nuha ---> Baju raya tak carik lagi (hubby tak bagi beli), Aku nak beli sebab takde color yang senada seirama dengan tema.. yang ni ada yang nak sponsor ke..?? Hikhikhik..
  7. Esok aku dah start cuti dah tapi petang raya nanti baru balik ke Selatan.. Destinasi merangkumi: Tampin ---> Gemencheh ---> Muar ---> Masjid Tanah ---> Alor Gajah ---> K.L (ni pun tak confirm lagi) ---> balas dendam tahun lepas aku tak balik sebab tak larat kena 'buatan orang'.. kihkihkih..
  8. Cukuplah tu dulu.. kalau aku senaraikan lagi, confirm dengan aku pun pening terduduk nanti..


TAPI.. sebagai pengubat rindu uncle dan auntie semua..


dak Nuha jadi alarm aku.. kalau tak pukul 4 mesti pukul 5 am untuk sama-sama bersahur..

 
Susah nak capture gambar dia tengah senyum.. pelik agaknya pada pandangan dia bila aku snap muka dia..

 
taaraaa.. confirm senget kepala uncle n auntie tengok saya kan..
Jangan kata korang.. aku pun sama dok tengok senget..



psstt: Sepanjang minggu ni, server problem kat office, kejap ok, banyak tak ok.. Stress hadap kerja.. Orang Hijau aku dah terminate kan.. kalau tak.. boleh gak guna..

psstt lagi: 27 Ogos nanti aku dah kena kerja sebab ada kes urgent..

last psstt: 28 Ogos birthday dak Adik..





7 comments:

  1. kat rumah kami tiap2 tahun buat konflake madu.. senang. hehehe

    ReplyDelete
  2. Amboiii dak NUHA.. mata dia jegil tengok flash kamera kot. Jangan amal selalu gitu, marah doktor. Rosak mata budak. Tapi dia cute sangat!

    Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin to AIZAMIA sekeluarga. Semoga Syawal kali ini lebih menggembirakan.

    Hati hati di jalan raya, ok.

    ReplyDelete
  3. Tak adil!!... kena beli juga utk Nuha yg senada juga kan sayang Kalau dekat Auntie nak beli utk Nuha satu. Tengoklah dia dah pandai bergaya.

    Gambar last tu macam dah setahun je kan. Cutelah:)

    Selamat hari Raya maaf zahir & batin dari kakak juga:)

    ReplyDelete
  4. Salam Aidilfitri!!
    eh! dah ke tampin/gemencheh tu meh ar dtg singgah beraya. mamavogue kat kg. gemencheh lama :)
    teringin nak gomol dak nuha tu..hihi

    ReplyDelete
  5. comey nyer nuha, geram KA tgk... balik kg oooo balik kg hati girang

    ReplyDelete
  6. cantiknya baju dak nuha.. ala... baju auntie beli pun polka dot juga tau... x sempat lg nak bg.. xpela t raya auntie dtg rumah yer.. hehehe

    selamat hari raya kak ai...

    ReplyDelete
  7. serius jer muka dak Nuha...tapi tetap comel...

    Selamat Hari Raya,maaf zahir dan batin....

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...