Followers Remaja Purba

Saturday, January 15, 2011

Mediviron Setia Alam

Pagi tadi temankan hubby ke Klinik Mediviron Setia Alam gara-gara semalam jatuh kat branch Sungai Petani. Kakak Irah dengan adik main mainan dalam klinik sementara tunggu hubby jumpa doctor.

Nak jadikan sebab, ammar jatuh telentang masa main, tengok luka lama dia berdarah balik. Memanglah nasib baik masa kejadian dalam klinik lagi. Nasib baik luka tu takde apa-apa, tak perlu jahit, walaupun sikit tapi aku tetap risau, memang tak sangka boleh berdarah balik, sebab luka lama tu belum ok sepenuhnya ke?

Sekarang kat rumah, aku dah mula rasa tekak perit, selesema + batuk sejak pagi semalam, mata pulak dah berat nak tidur.

1 comment:

Setia Alam said...

The doctor having good experience and is one of the best doctors in Setia Alam...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...