Followers Remaja Purba

Friday, July 8, 2011

Tang mana SERAMnya..?

Malam tadi buat pertama kalinya aku layan drama SERAM di channel 103 a.k.a TV3..

'You SAKA pergi jauh-jauh'

Serius bagi aku memang kelakar, takde pun yang seram.. kihkihkih.. Biasanya memang aku tak layan cerita seram ni bukan sebab aku takut tapi aku rimas nak bergerak.. anak-anak akan ikut aku.. aku masuk bilik ikut.. aku ke dapur ikut.. Sudahnya memang takkan layan cerita seram kecuali kalau hubby ada sekali kat rumah..

Hantu dia pun kelakar, salah satu babak nak masukkan hantu dalam botol tapi tak dapat masuk.. boleh pulak cakap 'patutlah tak muat, botol kecik sangat..' Serius.. memang tak seramlah malam tadi tapi aku tak tahulah pulak episod yang lepas-lepas kalau ada yang betul-betul seram..

Terbahak-bahak aku gelak cuma takdelah berguling-guling.. sampaikan dak adik tanya 'Ibu.. nape..?' Hairan dia tengok aku gelak-gelak sedangkan bagi dia, cerita aku tengok tu cerita hantu..




psstt: Gelak-gelak juga, kejap lagi ada mesyuarat Bahagian.. Kalau nak bagi meeting cepat habis, jangan timbulkan banyak-banyak isu.. Nanti lambat balik.. ;)

17 comments:

Munna said...

ada jugak bukak cite tu malam td..tp terus skip tgk merlin...mcm merepek je.... =)

Mommy Fara said...

rugi tak tgk!

ade tgk edisi khas tak? yg tuh pun lawak gile!

NM02 said...

citer tu mmg citer kelakara, ke arah seram lawak...

eh yu, makaceh sudi komen kat blog ai.

ai dah follow yu terus ni, follower yg ke 351. nnt follow ai plak eh..

maceh... *__*

azam said...

itu cerita seram kelakar...hehehe

ni hadiah lily

...
.....
;;;;;;;;;
/
/
/

Ulam Kerdas said...

aah kak citer tu x seram langsung. sy tgk dari episod 1st, semua lawak..hihi..

sy ingat lg 1st episod yg memula mak NIA tu meninggal, semua org nampak hantu mak die kecuali datin tu jer. memang lawak la hantu mak nia tu kaco datin tu. datin tu leh cakap nyamuk pdhal hantu tu duk main2 rambut datin tu...hihi..

MamaEma said...

tajuk dia pun dah bunyi cam kelakar..

samalah mlm tadi juga firt time tgk...tp cam tak best sgt..tkr channel lain..

gedek! said...

uncle tak pernah takot tengok cerita hantu....

selalu takot tengok berita tv kat malaya ni....

aizamia3 said...

Munna:
Merlin pun best gak.. ;)
memang tamak sekejap malam tadi..




Mommy Fara:
edisi khas belum tengok lagi.. nanti ai cuba tengok.. ;)

aizamia3 said...

NM02:
alright dear..
petang ni tak sempat lagi nak bw.. seharian agak sibuk..




azam:
wah.. kite dapat Lily... kihkihkih.. tq..

aizamia3 said...

Ulam Kerdas:
ye ke.. wah.. lepas ni bolehler layan cite tu lagi..;)




Mama Ema:
hurm.. nak kata layan sesangat pun tak jugak sebab masa tu dak adik dah taknak berenggang dengan ai.. ;)

aizamia3 said...

gedek:
start petang ni kite tengok berita pasal esok pulak.. moga tiada kerosakan harta awam berlaku..

.m y z. said...

haha semalam pun ziema tengok cite tu sikit. first time jugak tengok. mcm kelakar je tgok hantu pakai baju tengkorak. adoi. cite tu mmg tak seram pun kan? komedi seram yang tak seram. haha

アヌム ちゃん said...

seram lawak je kot kak.hihi

aizamia3 said...

m y z:
tak seram langsung, hantu dia kelakar.. ;)

aizamia3 said...

frometoyou:
banyak lawak, seramnya tak nampak kat mana.. ;)

pena rozie said...

tak pernah nak tengok.

aizamia3 said...

pena rozie:
sebab takde masa.. ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...