Followers Remaja Purba

Friday, July 15, 2011

Bersiaran dari Pearl International Hotel

Tajuk Kursus: Kursus Kemahiran Menyelesaikan Masalah
Tarikh: 15 - 16 Julai 2011 (memang terganggu aktiviti dihujung minggu)

Sinopsis kursus: InsyaAllah aku akan share serba sedikit nanti..

Pesanan aku:
Aku nak bw pun aku sendiri tak boleh lama.. Jadi aku hanya sempat update entry je..

Kepada korang semua, ingat ketat-ketat blog aku.. Aku tak lupa cuma masa mencemburui aku..



psstt: Malam tadi hantu memang tak dapat kacau aku sebab cedera akibat merempuh dinding batu rumahku.. kihkihkih..


Nota penutup: Lega sikit hati aku bila mana atuk akak ambil kakak balik sekolah petang nanti.. fuh.. lega.. sebab dia tak pernah lagi naik van balik sekolah..

6 comments:

アヌム ちゃん said...

smpt jugk bersiaran nih..hihi..selamat berkursus..

Munna said...

kt jalan klang lama tu ke? hehe...dkt je =)

aizamia3 said...

frometoyou:
Kebetulan hari Jumaat, rehat lama, tu yang amik kesempatan kejap..

aizamia3 said...

Munna:
dari office memanglah dekat tapi akak dari rumah - so jadi jauh jugaklah..

BRO_MONDAY said...

aizamia : hotel ni kat jalan klang lama kan??? kalo ye..ai pernah kursus situ 4 tahun lepas...masa masih bujang!!! koh koh koh

aizamia3 said...

BRO_MONDAY:
samalah.. ni kali kedua ke sana.. tapi nak lagi senang kalau buat kat office je.. tak kacau waktu rehat dihujung minggu..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...