Followers Remaja Purba

Friday, July 15, 2011

Selesai part One

Lega.. tinggal sehari lagi..

Memandangkan aku sampai rumah awal (anak-anak masih dirumah nenek dorang).. Cadang-cadangnya nak masak.. Maklumlah duduk bujang kenalah berdikari..

Sampai kat rumah, nenek suruh datang makan kat rumah nenek.. wah! Langkah kanan aku hari ni.. tak payah susah-susah masak.. Dapat rehat lama sikit.. Terima kasih ye nek. I lap u lah..

La ni hujan pulak.. ah.. tak boleh jadi ni, nak layan blog kat pondok jap..


psstt: Malam tadi dok kena sakat dengan jiran kat depan rumah.. 'pengantin baru’.. Malam ni aku sorang jeee.. :(

7 comments:

oshin said...

jom join

http://gurlgemini.blogspot.com/2011/07/berapa-umor-awak-umor-saya.html

Farah Shamsudin said...

seronoknya jadi pengantin baru semulaa..

ayin said...

hehehheheh baik-baik.. jangan pandang belakang.... heheheheh

ieza ashaari said...

air tgn nenek mesti sedap.. :)

BRO_MONDAY said...

aizamia : wow!!! oram selalo kata masakan ibu sangat sedap, kalo masakan nenek lagi sedap lah kot kan??? untong lah...

aizamia3 said...

Farah Shamsudin:
sesekali dapat peluang.. ;)

aizamia3 said...

izfanora:
bukan selalu pun dapat manja2..;)



BRO_MONDAY:
untung dapat cucu macam ni.. Kihkihkih..

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...