Followers Remaja Purba

Sunday, March 17, 2024

Ulangtahun Blog MakBudak a.k.a RemajaPurba


Entry pertama pada 17 Mac 2009 di SINI..
Aku simpan sini sebagai kenangan dan selagi wujudnya blog MakBudak ini.


17 Mac 2024 - Ahad (5 Ramadan 1445H)

Selamat Ulangtahun..
Blog MakBudak a.k.a RemajaPurba

Semakin Purba blog ni rupanya. Tiada yang menarik, sekadar catatan peribadi untuk dijadikan kenangan. Awalnya, blog ini wujud kerana dak Adik dan selepas keadaan dak Adik semakin baik dan bertambahnya ahli keluarga - dak Nuha, makin berkembang entry di sini.

Bagaimana cara aku mengendalikan blog ini?
Aku belajar dari pemerhatian dan juga banyak bertanya pada en. Google. Dari segmen yang dibuat oleh blogger Ben Ashaari dulu, aku dapat mengenali beberapa orang blogger di dunia realiti. 

Jana pendapatan?
Aku tidaklah sampai ke tahap itu, sekadar untuk menyimpan kenangan bersama keluarga selain dari meluah rasa. 

Anonymous..?
Aku pernah menerima komen tanpa nama di SINI.. Biarkan dia.. dia bukan sesiapa. Whatever makes you feel bad, leave it. Whatever makes you smile, keep it.

 'Don't block all your haters, leave 1 or 2. Somebody gotta report back to the headquarters'. - X -

Aku..?
Tahun 2024 ni.. #Tenang-tenang je..

#RemajaPurba: ...

13 comments:

  1. Wahh dah begitu lama . Pasti macam-macam dah coret dalam blog ni kan .

    ReplyDelete
  2. Selamat Ulangtahun utk Blog RP 💐
    Abaikan je yg negative, fokus pd yg positive je 🤗

    ReplyDelete
  3. Kadang2 kita perlukan sesuatu untuk kenangan kan... Kalau blog lama linda pun dr tahun 2009...tp dah lupa password.. Maka blog yg skrg nie, baru lagi lah.. 2021 ritu

    ReplyDelete
  4. Sama lah kita berblog sebab suka-suka berkongsi pengalaman dan nasihat kehidupan :D

    ReplyDelete
  5. Thanks sebab letak blog saya di label berita purba..hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simpan di situ untuk membaca pengalaman tuan punya blog 👍

      Delete
  6. Happy birthday blog! Komen benci yang kedua tu, saya juga pernah dapat. Katanya minta saya buat entry yang lebih berinput dari asyik kisah peribadi.

    Eh, ko buatlah! Suruh aku buat apa hahaha!

    Anyway, terus berblog okey!

    ReplyDelete
  7. Ayat last tu...hehe....moga rajin berblog.....

    ReplyDelete
  8. SA pun sama...dah tua2 ni nak tenang2 aje...malas nak pening2...happy anniversary blog Aiza

    ReplyDelete
  9. Selamat ulang tahun buat blog-nya ya Mbak.
    Tetap menulis dan berbagi Mbak.
    Semangat dan tetap rajin ngeblog.

    Salam,

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...