Followers Remaja Purba

Monday, May 29, 2023

HOSPITAL TUNKU AZIZAH (HOSPITAL WANITA & KANAK-KANAK)

 
19 Mei 2023 - Jumaat
HOSPITAL TUNKU AZIZAH (HOSPITAL WANITA & KANAK-KANAK)

Temujanji pertama dak Nuha di sini.
Surat rujukan dari hospital di sini yang membawa aku terus ke Hospital Tunku Azizah ini. Alhamdulillah dari meja pendaftaran hingga ke bilik rawatan, semua urusan dipermudahkanNYA. Layanan dari Doktor dan Jururawat bertugas sangat baik, penerangan yang jelas dan mudah difahami.

Paling penting, Dak Nuha tak meragam. Lagi penting, en. Hubby 'tak meragam' waktu hantar kami ke sini.. hahaha.. Tempat yang aku tak biasa, mustahil untuk aku pergi sendirian. Bila melibatkan urusan di tengah bandar raya Kuala Lumpur ni, letaklah google map, wazes, peta lokasi atau apa sahaja, memang mustahil untuk aku memandu sendirian dan en. Hubby pun tak percaya aku boleh pergi berseorangan.

Temujanji seterusnya - Jun 2023

Selesai urusan di hospital, en. Hubby buat keputusan untuk meneruskan perjalanan menuju ke SINI.. untuk mengambil hadiah Grand Prize yang aku menang baru-baru ini.

Alhamdulillah.. rezeki.
Paling penting, semua urusan berkaitan hari ini dipermudahkanNYA.

#RemajaPurba: ...

2 comments:

  1. Klu nk refer ke hospital sana, perlu buat temujanji atau terus walk in je?

    ReplyDelete
  2. Perlu ke hospital untuk mendapatkan tarikh temujanji terlebih dahulu.

    Pengalaman saya:
    Saya bawa anak ke Hospital Tunku Azizah ini berdasarkan saranan dari pihak hospital yang merawat anak saya. Sebelum ke sana, saya call dulu bertanyakan prosedur berkaitan (apa yang perlu saya bawa atau buat). Ini untuk memudahkan prosedur seterusnya.

    Pihak hospital memaklumkan bawa anak bersama surat berkenaan untuk mendapatkan tarikh temujanji. Kemudian datang semula berdasarkan tarikh temujanji tersebut. Mereka akan tengok dulu tahap kesihatan anak, nanti pihak hospital akan terangkan apa yang perlu dibuat.

    Alhamdulillah, proses berjalan dengan baik sepanjang berurusan dengan pihak hospital ini.

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...