Followers Remaja Purba

Sunday, May 28, 2023

Cabutan Bertuah GRAND PRIZE


16 Mei 2023 - Selasa

Dah beberapa kali aku dapat mesej dan juga panggilan dari nombor 016++ ni.

Aku tak baca tapi terus delete.
Aku biarkan panggilan tak berjawab.

Akhirnya petang tadi terjawab semuanya. Gigih dia cuba menghubungiku. Ini semua gara² 'Hari Raya Lucky Draw Campaign' yang aku cuba dekat beraya di kampung hari tu yang mana hadiah tu kena tuntut sebelum 31 Mei 2023 ni.

'Hari Raya Lucky Draw Campaign'

Kisah di SINI..


19 Mei 2023 - Jumaat
Aku dan en. Hubby mengambil keputusan balik ke kampung mengambil hadiah tersebut selepas selesai urusan berkaitan dak Nuha. Sempatlah kami singgah dan berehat sekejap di kampung sebelum pulang semula ke rumah.

Tahniah MakBudak..
Cabutan Bertuah 'GRAND PRIZE
MI 32" TV


#RemajaPurba: Alhamdulillah.. rezeki di Aidilfitri 2023.

1 comment:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...