Followers Remaja Purba

Monday, June 7, 2021

Maaf Zahir dan Batin

 
1 Syawal 1442 (Khamis) 

Kau dan aku tiada beza,
Sama-sama tak dapat rentas negeri,
Jangan marah jangan terasa, 
Aku pun terkandas juga di sini.. 

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin buat semua.

Ikhlas dari kami di sini.


sambungan dari ---> SINI..
Kenangan pada 1 Syawal 1442 bersamaan 13 Mei 2021 (Khamis)
Bersama ketua keluarga.

Pemimpin yang memimpin kami..

#KitaJagaKakiNuha

Aidilfitri tahun 2020: OOTD di SINI..
Aidilfitri tahun 2021: Simpan sini sebagai kenangan.
Hak milik mySIL

Puteri-puteri kesayangan

Warna tema Aidilfitri 2021

Dah selesai baru muncul putera-putera kesayangan. Hailaa anak-anak..

Dah selesai.. Jomlah kita balik.
Anak buah siap tag abang J&T dalam IG deme..


Kenangan pada 2 Syawal 1442 bersamaan 14 Mei 2021 (Jumaat)

Kisah tiga jari punya pasal.

Dak Nuha memang suka bermain dengan inai bila bersama kakak sepupunya tapi bila en. Hubby turut sama join, maka terjadilah perbualan ini.. 

'Ibu, kenapa orang lelaki pakai inai tiga jari je?'
'Itu menunjukkan Babah kau ada tiga lagi kuota kosong'. 
'Ye ke ibu..?'
'Entah, tanyalah Babah..'
Sememangnya aku sendiri pun tak tahu, itu hanya jawapan spontan dari aku.


Last but not least..
Gambar ni paling win..

Pagi - 1 Syawal 1442..
Pemeriksaan mengejut dari pihak polis ke dalam kawasan taman perumahan kami.

#RemajaPurba: Jauh disudut hati.. memujuk hati agar tidak menangis.

3 comments:

norhidana said...

Memang dia round sungguh ye kk... ngeri kalau dia berhenti depan umah kita

uncle gedek said...

Uncle nak inai jugak! hehehehe

m.u.l.a.n said...

Asal nampak kereta polis mmg suspen padahal tak buat salah pun rasa.. Salam Aidilfitri.. :)

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...