Followers Remaja Purba

Thursday, September 10, 2020

Aku syak aku tak..


DAY 173 (06 September 2020 - Ahad)
Alhamdulillah, bekalan air telah kembali pulih walau terhenti sekejap awal pagi sebelumnya. Petangnya, aku tengok air tangki dari atas keluar seperti biasa, barulah aku benarkan anak-anak menggunakannya. Sebagai langkah berjaga-jaga, itu yang deme akur. Dalam masa yang sama, aku minta anak-anak penuhkan air ke dalam botol mineral yang ada. 

Seharian juga aku diserang migrain.. 😭


DAY 174 (07 September 2020 - Isnin)
Ikutkan nafsu, aku nak berehat di rumah je. Letih + mengantuk masih terasa malah terbawa-bawa hingga ke tempat kerja dan berterusan ketika memandu balik kerja. Aku syak aku tak cukup rehat + tidur + terlebih makan.. 😂


DAY 175 (08 September 2020 - Selasa)
Off Record..


DAY 176 (09 September 2020 - Rabu)
Pesan aku:
Jangan..
Jangan..
Jangan..

Ingat ye.. jangan kata aku tak pesan pula..

#KisahKita: Aku masih di sini..

3 comments:

norhidana said...

jangan hapakah tu kak... jangan terlebih kerja, lebihkan rehat kak

Syaz Rahim said...

betul juga tu, kalau letih.. memang tak larat nak buat apa2 pun kat ofis..huhu

Unknown said...

Minggu yang ramai tak de mood gara2 air..

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...