Followers Remaja Purba

Tuesday, June 2, 2020

Mood melipat baju


DAY 77 (2 Jun 2020 - Selasa)
Hari kesepuluh Syawal

Petang tadi:
'Dari pagi abang tengok bakul baju tu tak berusik. Baru sekarang nak lipat?'
'Abang.. Abang  kena faham, bukan senang nak dapatkan mood lipat baju ni. Lagipun tak banyak mana, sebakul je pun'.

Malam:
Selagi anak-anak tak tidur, selagi itulah aku tak tidur. Bila deme dah masuk tidur, aku pulak terkebil-kebil tak boleh tidur.. 🤦‍♀

#KisahKita: ...

7 comments:

Warisan Petani said...

Kalau ada mesin melipat baju kan best ek

Silah Hassy said...

adoiii. betul sangat tu akak. basuh baju, lipat. repaet. hehe terkebil-kebil takleh tidur.

norhidana said...

dana tak boleh sampai sebakul kak, angkat je kene lipat kalau tidak... memang bercinta nak melipat

ewanthology said...

semua benda nk buat mmg kena amik mood dulu.

Azian Elias said...

kita suka membasuk, menyidai, dan melipat. tapi mengiron, errrrr.. jenuh.

Wak Lat said...

nnti soh kanda tu carikkan bibik indon leh tolong lipat baju ye

hehehe

MunirahMH said...

Lipat baju..antra kerja yg kena cari mood hahah..sama laa sya pon

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...