Followers Remaja Purba

Tuesday, April 23, 2019

Kenangan disebalik Tahun 2012 - NAGA


Mengimbau kembali kali pertama kehadiran dak Nuha di dalam keluarga kecik aku di SINI.. 

dak Nuha sendiri yang ambil gambar dan posing begini..

Dak Adik pernah mempersoalkan kenapa panggilan 'adik' tak bertukar tangan. Kenapa tak panggil dia 'abang' dan dak Nuha 'adik'. Aku punya alasan tersendiri kenapa begitu dan begini disebalik panggilan nama anak-anak di dalam keluarga kami.

Hampir setiap hari dak Nuha mengingatkan mengenai tarikh lahir beliau. 'Ibu jangan lupa birthday Nuha nanti tau..' dan dia tak pernah meminta hadiah dari aku. Halah.. halah.. halah.. pagi lagi mata terkena bawang.. sebak aku rasakan dan hampir mengalir airmata..

Selamat Hari Lahir buat dak Nuha..
Happy Birthday to you my sweetheart..
Moga rutin harian dipermudahkanNYA..

Petang nanti..
Tak sabar nak balik untuk melihat reaksi beliau memandangkan pagi tadi dia dalam keadaan mamai bila aku ingatkan hari ni hari lahirnya..

StatusHati: Tak sedar masa berlaku dengan cepat..

3 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...