Followers Remaja Purba

Tuesday, April 30, 2019

Arahan Pertukaran


Bermula 2 Mei 2019, aku akan memulakan tugas di tempat baru. Suasana baru, rakan kerja baru, tugasan baru... dipendekkan cerita semua barulah di tanah jajahan baru ini. 'Takpe.. perlahan-lahan aku akan sukakan bahagian tersebut.. macam mana aku sukakan bahagian aku sekarang ni.' 

Sebenarnya keputusan telah pun diketahui pada bulan lepas dari pihak atasan. Sebelum itu, dah ada rumors melibatkan pertukaran pekerja di tanah jajahan baru  ni. Mereka pula yang 'lebih sudu dari kuah' tapi semua itu aku tak ambil peduli. Pada aku.. 'selagi tiada makluman secara rasmi, jangan percaya dengan rumors yang ada! Pedulikan, buat tak tahu je.' Aku tak nak rasa stress, biarlah ia 'go with the flow.' dan akhirnya terjawablah  kisah 16 hari aku di SINI.. 

Sumber en. Google
Hanya tinggal kenangan..

Prinsip aku mudah je..
'Asal kerja siap dan tak susahkan sesiapa, itu dah cukup baik bagi aku.'

StatusHati: Harus dipatuhi..

1 comment:

Sunah Sakura said...

takpe, fikir positif. lebih banyak tempat, lebih banyak pengalaman..gituhhhh

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...