Followers Remaja Purba

Thursday, September 27, 2018

Buku Istimewa dari Abah Zino



Pada 24 Ogos 2018 yang lepas..
Akhirnya.. berjaya ku jejak buku 'Abah dan Mak Poi Iceland dan UK' ni.


Pertama kali bertemu penulis buku ni, perasaan teruja tu boleh pulak takde tapi berganti dengan perasaan segan + malu menguasai diri. Hailaa.. dalam FB kemain ala-ala macam dah biasa jumpa lagaknya tapi kali pertama jumpa beliau, malu-malu kucing pulak lagak #MakBudak..


Tapi.. sebelum pertemuan tersebut tu..
Ada sedikit urusan di sini selepas lima bulan aku 'beralih kasih'..


Selesai urusan tersebut..
Ini dia..

Abah Zino..


Depan rumah Abah Zino je..


Terima kasih buat Abah Zino dan mak kerana sudi terima kehadiran kami. Walau sekejap cuma tapi sangat bermakna. Lain kali kita sembang lebih lama ye Abah.. Ini sekejap disebabkan en. Hubby ada urusan lain ketika itu.


Inilah buku air tangan Abah Zino..
'Abah dan Mak Poi Iceland dan UK'



Nota: Poi - dalam dialek Negeri Sembilan maknanya pergi



StatusHati: Membaca sambil berangan ke sana..


2 comments:

AisNy said...

Hebat tu, sampai menjejak kasih penulis novel tu...

Ann Ishak said...

ayat2 dalam buku tu pun ikut dialek nogori ko

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...