Followers Remaja Purba

Friday, March 9, 2018

Doctor minta pantau dak Nuha


Kisah 2 in 1 pagi tadi di Hospital:

Situasi Pertama..
Dak Nuha menemani #MakBudak mendapatkan rawatan berkaitan mata kanan yang masih belum pulih. Secara luaran nampak ok tapi hakikatnya belum.

Macam sofa dekat rumah pulak dia buat..


Situasi Kedua..
#MakBudak pulak menemani dak Nuha mendapatkan rawatan berkaitan kesihatan beliau. Doctor minta aku pantau keadaan beliau dalam masa seminggu ni, kalau masih tiada perubahan maka perlu kembali ke hospital dan kali ni kena ke bahagian ENT. Sama macam dak Adik sebelum ni.. 🙁


Nuha batuk.. selesema.. lepas tu dah seminggu tidurnya berdengkur kuat sangat. Susah hati dibuatnya bawak check up dekat hospital pagi tadi. Dia tak pernah tidur berdengkur kuat macam tu kalau tak sihat. Doc. bagitau tonsil dia besar tapi tak membimbangkan sebab simptom2 untuk kes tonsil takde lagi pada dak Nuha. Doc. pesan pantau dak Nuha buat masa ni..


Kepenatan..
Setengah hari di hospital + masuk office ibu sekejap


Moga ibu dan anak cepat baik. Kalau tak.. pening #ChefHubby nanti..


StatusHati: Sangat tak selesa dengan mata kananku ini..


5 comments:

Nadia Nurul said...

moga cpt sembuh ye Nuha

Hans said...

semoga kedua2nya sihat seperti sediakala

norhidana miswan said...

gws utk 2 beranak nih...

Mrs Liez said...

Moga aiza dan nuha kembali pulih. Mata ni mmg akan buat kita risau sbb pancaindera penting tu..

adianiez AIDA said...

anak buah aida da berjaya remove tonsil dan kelenjar hidung november lepas.
dia akan berdengkur waktu tidur.
ingat kan hanya tonsil.
rupanya bersekali dgn kelenjar hidung yg mana dua-dua menghalang proses pernafasan anak buah.
ada beberapa saat kekadang doktor ramalkan, kalau tidak dirawat, waktu tidur dia, dia tidak bernafas!!!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...