Followers Remaja Purba

Tuesday, July 14, 2009

Meeting AJK Pertama TDBi

12 JULAI 2009 (Ahad)

Malam:
Aku sempat gosok baju aku dan anak-anak untuk esok dan masih sempat tengok tv, rasa malas nak pergi, nak pulak hubby takde, meeting pukul 9 pm, setengah jam lepas tu baru mula. Aku je yang beria2 bawa pen & kertas sebab dah biasa macam tu kat office. 10.30 pm baru habis. Tapi yang tak syoknya aku kena buat minit mesyuarat (sedangkan setiausaha kedua ada masa tu)

Alasan: dah lama tinggalkan buat minit mesyuarat ni. Tak kisahlah. Nanti dah siap saya fwrdkn ye.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...