Followers Remaja Purba

Wednesday, July 22, 2009

Bakar lemang? tak sabar nak sambut raya ke?

18 JULAI 2009 (Sabtu)

Hubby sibuk uruskan rendang, kemudian hubby dengan team nya tu bakar lemang.

Malam:

Adik tak dan nak keluar dah tidur dulu, kakak sempat posing lagi sambil merengek-rengek nak keluar tapi aku umpan dia tengok cerita kartun



Akhirnya tidur juga sebab memang dia memang dah keletihan teramat


Aku keluar join diorang, takdelah beria2 sangat nak makan, cuma sibuk ambil gambar.


Tak sempat rehat pun hubby, terus pulun kerja


Lemang yang dibakar ada dalam 32 batang



Inilah antara team Mata Belalang, happy & ceria

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...