Followers Remaja Purba

Tuesday, January 16, 2024

Happy Birthday dan Selamat Bersara kak Zainon.. 🥰


16 Januari 2024 - Selasa

Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dalam menjalani rutin harian, dilapangkan dari kesulitan dan dilimpahkan rezeki yang berkat serta berpanjangan. Moga Allah makbulkan setiap permintaanmu. Aamiin Ya Rabbal Alamiin.. 🤲🏻

SELAMAT HARI LAHIR buatmu kak Zai..
Happy Birthday to you..
dan
Selamat Bersara..  🥰


Terima kasih atas segalanya sepanjang lebih kurang sebelas tahun bersama.. Tak terbalas rasanya jasa pada kak Zai. Banyak kisah suka duka bersama. Moga terus berjaya dan sukses selalu dalam kehidupan serta kerjaya.

Terima kasih banyak atas ingatan dan ucapan.
InsyaAllah semoga dipermudahkan semua urusan dunia dan akhirat.



15 Januari 2024 - Isnin

Hari ini merupakan hari terakhir kak Zai bertugas di sini.. Alhamdulillah.. masih maintain dan kekal sihat keadaan beliau. Seorang wanita yang cekal, kuat dan tegas dalam meledani rutin harian. 

Puan Zainon Duriat

Simpan juga di SINI sebagai kenangan..


Sesi clock out sebagai simbolik berakhirlah tugas sebagai seorang pekerja di sini. 

Wajah cerita dengan senyuman walhal petangnya menangis..
Alah.. MakBudak pun sama.. 🤣


Sebenarnya sesi clock out, pukul 3 petang tapi sengaja kami ambil gambar lebih awak, sekurang-kurangnya ada gambar kenangan yang cantik bukannya candid.. 😆

Banyak kenangan antara aku dan kak Zai.. 😭😭😭


Kata-kata indah dari kak Zai aku simpan di sini sebagai kenangan:
Untuk makluman, hari ini merupakan hari terakhir saya berkhidmat di sini sebelum bersara wajib mulai esok, 16 Januari 2024. Dalam kesempatan ini, saya mohon ampun dan maaf di atas segala kesilapan, kelemahan, keterlanjuran perbuatan dan kata-kata yang telah menyinggung perasaan dan hati sepanjang saya menjalankan tugas mulai 15 Oktober 1997 hingga 15 Januari 2024.

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas segala ilmu dan tunjuk ajar yang diberikan. Mohon halalkan segalanya. Terlalu banyak kenangan indah, suka duka sepanjang perkhidmatan. Namun, hanya kenangan indah saya bawa bersama. Mohon halalkan segalanya. Semoga direzekikan berjumpa lagi. InsyaAllah. Akhir kata..

Di atas dahan burung tempua,
Melihat rusa tepi perigi,
Salam perpisahan untuk semua,
Dilain masa bersua lagi.


'Ringan sudah beban dibahu..' - akhirnya selepas hampir 26 tahun berkhidmat, beliau melangkah pergi meninggalkan kami yang lambat lagi nak bersara ni.. 

#RemajaPurba: This story between us will be in our memory until we meet again..

1 comment:

  1. semoga sihat2 selalu kak zai...masih awet muda nmpk nya tu...semoga kita berkesempatan jugak melalui masa bersara nanti..aamin

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...