Followers Remaja Purba

Monday, January 4, 2021

Anniversary Remaja Purba yang ke belasan tahun

 
DAY 290 (1 Januari 2021 - Jumaat)
Welcome 2021

Selamat Tinggal 2020.

Dengan lafaz بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  aku memulakan langkah.
Hari Jumaat, permulaan hari bagi tahun 2021. 

Bertolak menuju ke arah utara yang tak jauh mana.

Tapah, aku di sini..

0800 pagi - sarapan di sini sebelum meneruskan perjalanan.

Mi Rebus Tapah

Sedapnya lahai..


Selesai bersarapan, perjalanan diteruskan menuju ke rumah bapa saudara en. Hubby. Bukan sekadar melawat tapi turut memasak untuk menu makan tengahari di sana. Mereka dah tak sekuat dahulu, alah.. macam tak biasa bab memasak ni bila balik kampung tapi kampung sebelah akulah.. 😂

Kari Ikan Jenahak


Jemari tangan aku memang degil, ada sahaja yang ingin dipetik untuk dibawa balik.


Mencari line internet di sini; dalam rumah langsung tak dapat.


PALING ISTIMEWA:
Selamat Ulangtahun perkahwinan en. Hubby. Teruskan usaha menambahbaik mana yang kurang demi keberkatan hidup kita sekeluarga.

Manis bersemut..

1 JANUARI 2020 (Jumaat)
Happy Anniversary to you my baby we.. 🤭

Tahun bertukar ganti, dah masuk 2021, tak main dah sekadar ucapan dipinggir bibir. 
Bohonglah kalau kata manis je alam rumahtangga tu. Gaduh, marah, benci, tak suka sepanjang usia perkahwinan yang telah menjangkau purba ni buat aku terasa takkan takde seketul pulut dakap 🤔. Nak rasa bila angkat tangan je terasa berat.. 🤣🤣

#RemajaPurba: Dua puteri, seorang putera..

1 comment:

uncle gedek said...

Selamat tahun 2021 kita...

Amboi! Bideo di dapur terbaik!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...