Followers Remaja Purba

Wednesday, October 24, 2018

Mood #MusimMengawan


Minggu ni aku cuba mencari kelainan dengan bergaya ke tempat kerja. Sengaja mencari kelainan, dalam masa yang sama untuk menaikan mood happy working yang dah macam sauna aku rasakan di tempat kerja aku ni.

Kenapa..?
Mengapa..?
Biarlah pihak berkenaan uruskan masalah berkenaan agar kami tak berhadapan dengan isu kipas-mengipas ni. Panas weh cuma belum tahap berlengas je lagi ni..


Sebenarnya.. aku sengaja nak melawa.. gara-gara tergoda dengan lagu:

Kau bilang aku memang cantik..
Ku tahu diri ku paling menarik..
Tak henti-henti matamu melirik..
Syinta syinta syinta syinta gila..
#SyintaGila

Aku bukanlah penyokong LGBT tapi lagu ni lebih catchy dan harapnya video clipnya taklah over macam lagu Bobo di Mana tu. Bikin stress hadap jem dengar lagu dia tapi tak macam lagu Syinta Gila ni. Hailaa.. tetiba lak aku suka lagu ni. Pasal lagu nilah minggu ni aku melaram, orang tanya aku cakap minggu #MusimMengawan.. hahaha..


Gaya #MakBudak yang semakin hilang #PerasanSlimnya.. huhuhu..


#ChefHubby turut menambah perisa..



Terasa macam terkena starlite dekat dahiku bila en. Hubby mengatakan bakal dapat anak kembar disebalik gurauan aku itu. Nak bergurau sekali aku yang terkena.. wakakaka.. padan mukaku..


StatusHati: Cukup dengan apa yang ada.. 

3 comments:

  1. Mesti ada yg berbulu bijik mata nengok kak... hahahah
    Makeup lbh skit kak
    Lipstik merah

    ReplyDelete
  2. amin.. mana tau ada rezeki anak kembar :)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...