Followers Remaja Purba

Sunday, February 6, 2011

CNY 2011

3 - 6 Februari 2011 (Khamis - Ahad)

4 hari cuti:
Takde aktiviti menarik nak aku share.
Memandangkan aku dah lama tak kemas rumah, jadi cuti 4 hari ni aku gunakan sepenuhnya untuk kemas rumah. Dari pintu pagar depan sampai pintu pagar belakang dibantu oleh hubby dan kakak Irah.

Hehehe... Baru puas hati tengok keadaan rumah dah lawa dan bersih, cuma tang dinding kat ruang tamu je tak dapat diselamatkan. Si adik cuba membuat hiasan agar dinding rumah ibu dia cantik. Huhuhu...

Dah beberapa hari aku tak update blog gara-gara leka dengan mukabuku. No idea setakat ni.

Hari terakhir cuti:
si adik ajak ke taman depan rumah, bab ni aku agak liat sikit sebab panas. Hehehe... Tapi budak-budak ni tahan betul, habisler kakak Irah hitam. Lagi best kakak Irah sorang je perempuan dalam lingkungan budak-budak seusia dia. Kesian pulak dia takde kawan perempuan.

Ok, aku nak stop dulu nak layan kerenah anak-anakku ini, biasalah bila dah berjumpa bermain ramai-ramai ni mulalah nak bergaduh... Ni yang lomah ni...!

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...