Followers Remaja Purba

Wednesday, August 11, 2010

Hari Sukan PASTI

08 OGOS 2010 (Ahad)

Pagi, aku kat rumah pengasuh, hantar ammar sebab aku nak uruskan kakak yang terlibat dengan Hari Sukan PASTI sekolah dia, kalau si ammar ada sekali kat tengah-tengah padang tu mahu sattu padang tu dia ajak aku bersenam. Dalam masa yang sama, kakcik rela hati nak temankan aku jadi takdelah aku boring kat padang tu.



Habis je semua acara yang kakak Irah join, kitorang pergi ke'atuk', mana lagi - KFC lah. Beli bawa balik makan di rumah pengasuh. Kenyang & penat + mengantuk.


Petang:
Lagi bertambah penat aku rasa tengok rumah penuh debu dan habuk. Hari ni memang penat sesangat, letih uruskan kakak Irah, rumah lagi.


kakak yang lena tidur dan adik yang merajuk lepas kena marah sebab cuba kacau kakak tidur.

Nota: 3 game dia join (2 gangsa 1 perak)

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...