Followers Remaja Purba

Friday, July 30, 2010

aku geram aku stress

Aku tak suka nak cerita dalam blog pasal dia ni tapi aku nak luahkan jugak DAN kalaulah dia baca@terbaca blog aku ni, kalau dia tak reti dan tak faham juga, aku tak tahulah!

Kalau dua tiga bulan dulu aku boleh tahan dengan kerenah dia sebab aku tak tahu sikap+kerenah dia, yelah ibarat 'saya budak baru belajar' tapi makin lama @ lebih tepat sekarang makin buat aku seperti tajuk di atas.

Ye...itulah perasaan aku skrg!

Kalau dulu aku ok je datang kerja tapi sekarang CUTI diulang BERCUTI adalah lebih baik dari BEKERJA!

Keseronokan bekerja seolah hilang bila dia ada tapi apakan daya nak buat macam mana, nak tak nak, suka tak suka aku kena hadap jugak dia!

wahai hati.. sabarlah dikau.

2 comments:

Don & Nor said...

sabalah ye maz...
InsyaAllah..klu kita cuba terima org tu sebaiknya...harap2 1 ari nanti org tu akan sedar apa yg dilakukan dan menjadi rakan terbaik utk kita... amin

aizamia3 said...

iniler masalahnye kak... klu stakat kwn tu xde masalah lg tp... hanya mereka yg mengalami tau betapa x seronok n stressnye keje... huhuhu... oh hati... sabarlah dikau...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...