Followers Remaja Purba

Tuesday, April 6, 2010

MPK dan KL Drift

05 APRIL 2010 (Isnin)

Pagi:
Memandangkan hubby cuti panjang jadi aku ambil kesempatan untuk clearkan beberapa perkara yang asyik tertangguh.

Lepas uruskan anak-anak, kitorang ke Pejabat Tanah dan Daerah Klang serta MPK untuk clearkan beberapa perkara berkenaan rumah.

Sempat lagi aku pujuk hubby tengok wayang Evolusi KL Drift. hubby sebenarnya malas nak tengok wayang (baca: malas nak layan kerenah aku sebenarnya). Puas pujuk akhirnya dapat juga aku tengok dan cerita tu pun agak menarik.


perkara yang agak lama kitorang tak buat


Esok kerja.

2 comments:

Naz said...

best dpt tengok wayang... hehehe

aizamia3 said...

dulu penah wat rekod sebulan je smpai 8 kali tgk... tiap2 minggu asyik2 mukaku ini je kat panggung tu... ngeh3x...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...