Followers Remaja Purba

Tuesday, August 4, 2009

Gotong-royong TDBi

02 OGOS 2009 (Ahad)

PAGI:
Aku memang sengaja tak kejutkan hubby, dengan tak cukup rehat pastu nak kena kerah tenaga (walaupun hubby tak kisah sebab dah ada geng kat TDBi ni tapi berpada-padalah). Lepas dah uruskan anak-anak baru kami keluar, aku singgah kat umah K.Lela, port pagi sebelum acara masak-memasak bermula. Then sarapan dengan hubby kat depan Lorong 3, bermulalah gotong-royong. Taklimat pagi tu kitorang tak sempat join sebab kat rumah lagi.

kakak Irah leka dengan kawan-kawan dia, Ammar dengan aku. Lasak-lasak si ammar tu, jatuh longkang akhirnya, dia leka main pintu pagar belakang rumah tapi ok takde apa-apa. Sementara tu, acara memasak bihun pun diteruskan, aku tolong sikit-sikit jelah.




Tengah memasak tu hujan pula tapi renyai2 jelah, lagi aku larang lagi kakak Irah main air hujan.


Kakak Irah dengan Hafiz, Nurul dan ammar.

Nanti aku upload gambar masa gotong-royong tu.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...