Followers Remaja Purba

Saturday, November 17, 2012

takkan kronik sangat kut





  • Try.. Cuba.. Test..
  • Akhirnya aku tak beli jugak.. hubby dok bising dah kat aku..
  • Mana taknya, aku dok merengek sakit je..
  • Sudahnya pil penahan sakit jugak aku telan..


psstt: Hubby outstation.. untung aarrr akhirnya dapat jugak ke sana..

8 comments:

Unknown said...

Aikk..pasai apa tu aiza..tangan terseliuhka?

Akak jugak terpengap kat rumah!

ewanthology said...

untuk kebaikan, elok beli...

Dr K said...

laaaaa..kenapa tak beli? hihihih...Sebab tak boleh nak bergantung sgt kepada analgesia tau..

intanfirdaus247 said...

salam kunjung...semoga cepat sembuh ya..

kay_are said...

macam sakit sangat je sampai kne pakai bende tu.. moga cepat sembuh ye..

Unknown said...

beli je lah, elok utk support muscle tangan yg sakit tu, lagi cepat baik ok?

Unknown said...

Apesal tangan dear... moga cepat pulih ye! Take care... salam kenal :)

Hidayah said...

ohh..tak tau ada jual cam gitu..
tgn dayah selalu lenguh ..

thanks share info..

nak pikir nak carik kat mana...

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...