Followers Remaja Purba

Thursday, November 8, 2012

Maafkanlah ye..


  • Perkembangan diri aku setakat ni semakin baik.. memang akan lebih berhati-hati, tidak akan sekali-kali mengangkat berat.. Katakan TIDAK..
  • Pergelangan tangan akan mengambil masa yang lama untuk sembuh, memandangkan keperluan dan kehendak pelbagai pihak perlu aku penuhi, maka tiada sebab untuk aku tidak menggunakan tanganku ini ---> sakit pun sakitlah, janji segala kerja siap.. terpaksa tahanlah..
  • Rawatan Fisioterapi.. yang ni belum difikirkan nak pergi bila..
  • Kalau dak Nuha masih tak ok lagi, aku kejarkan ke hospital ler jawabnya..
  • Dak Kakak dengan dak Adik dah tak sabar nak cuti sekolah.. hip hip horrey.. (dorang tak tau tu, sepanjang cuti sekolah ni dorang kena tinggal kat rumah nenek a.k.a pengasuh lama ---> confirm dorang mengamuk taknak nanti.. hahaha..)
  • Awek hubby akan masuk ICU minggu depan, buat sementara ni dia ditempatkan dalam ward biasa dulu..
  • Korang maafkanlah aku ye sebab tak sempat lagi jengah teratak korang..








8 comments:

Hasrina said...

awak..get well. amin

Kakzakie said...

Oh sampai kena buat fisio lagi ai. Jgn lawan kalau tak kuat ai bahaya tau. masih muda kena jaga kesihatan.

Moga Nuha cepat sembuh.

Mummy Akmar said...

Semoga cepat sembuh ya...

hananhadila said...

anda di maafkan :P

Anum said...

maaf anda diterima

Tinta Lana said...

Assalammualaikum akak :)

Akak..saya pun minta maaf ya..selepas ni, jarang2 dah sya blgowalking rasanya..

Dah start keja..akak tolong doakan yg terbaik ya tuk saya.. :)

Jaga diri baik2 akk ^_^

محمد رازيق said...

moga cepat sembuh. amin

kay_are said...

semoga tangan tu cepat sembuh.. amin

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...